KONTAKT
MO’s Beauty Academy
Aleja Jana Pawła II 66
00-170 Warszawa
Rezerwacje on-line:
Odwoływanie wizyt:
Prosimy o kontakt minimum 48 godzin przed umówioną wizytą.
Zadzwoń:
+48 727 255 282
Napisz do nas:
recepcja@mosbeauty.pl
Odwiedź nas:
Poniedziałek – Piątek: 9:00 – 20:00
Formularz kontaktowy:
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Regulamin świadczenia usług w Mo’s Beauty Academy
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług MO’s Beauty Academy z siedzibą al. Jana Pawła II 66 w Warszawie (zwanego dalej “Salonem”).
- Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz klientów w jego siedzibie.
- Klienci Salonu zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do zabiegu.
§2 Klienci
- Klientem gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia za wyraźną zgodą ich rodziców, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§3 Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy stan zdrowia, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia klienta nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych. W przypadku przeciwwskazań pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
- Klienci, przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika
o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg czy efekty zabiegu. Salon nie odpowiada za skutki uboczne powstałe w wyniku zatajania informacji o swoim stanie zdrowia, zażywanych leków, suplementów i innych preparatów będących przeciwwskazaniem do zabiegu. - Decydując się na wykonanie zabiegu Klient zobowiązuje sie jednocześnie do przestrzegania zaleceń po zabiegowych.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu. W przypadku pojawienia się po zabiegu jakichkolwiek działań czy skutków niepożądanych klient zobowiązany jest jak najszybciej powiadomić gabinet o zaistniałej sytuacji.
- W gabinecie zabiegowym ma prawo przybywać jedynie Pracownik i Klient, bez osób towarzyszących.
§4 Rezerwacje
- Klient może uprzednio umówić termin wykonania zabiegu w gabinecie, telefonicznie lub poprzez system rezerwacji https://www.moment.pl/s/mo-s . Zasady umawiania wizyt przez moment.pl określa regulamin korzystania z portalu moment.pl, dostępny na stronie www.moment.pl/regulamin.
- Rezerwując termin i czas wizyty należy poinformować pracownika recepcji a w systemie rezerwacyjnym wybrać kolejną usługę uwzględniającą potrzebny czas na wykonanie dodatkowych czynności takich jak np. naprawa paznokcia, zdobienia czy wykonanie zabiegu na kolejne partie/okolice ciała lub twarzy. W przypadku braku rezerwacji uwzględniającej potrzebny dodatkowy czas Pracownik ma prawo odmówić wykonania danych czynności, które nie były uwzględnione podczas rezerwacji czasu wizyty.
- Na zarezerwowane zabiegi należy zgłosić się najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany zabieg należy się cena jak za zabieg pełnowartościowy lub taki jak został zarezerwowany przez klienta.
- W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Salon ma prawo do odwołania rezerwacji wizyty klienta, który nie potwierdził wizyty telefonicznie lub w wiadomości sms najpóźniej na 24 h przed.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu na 48 godzin przed jego terminem a w przypadku awarii sprzętu, braku prądu itp. poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji niezwłocznie w momencie wejścia w posiadanie takiej informacji. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin zabiegu.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy po uprzedniej rezerwacji terminu nie pojawili się na wizycie lub tez kilkukrotnie przekładali/odwoływali zarezerwowany termin wizyty. W takiej sytuacji umówienie nowego terminu wizyty możliwe jest po opłaceniu terminu zadatkiem.
- O zadatku i jego kwocie Klient zostanie poinformowany przed umówieniem wizyty.
- Klient na opłacenie terminu zarezerwowanej wizyty ma 12h. Po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana.
- Klient, który wpłacił zadatek, może przełożyć umówioną wizytę na inny termin 1 raz na minimum 48h przed terminem zbliżającej się wizyty.
- Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 48 godzin przed jej terminem skutkuje zatrzymaniem zadatku przez Salon.
- W przypadku choroby pracownika lub innej sytuacji losowej Salon ma prawo do 1 krotnej zmiany terminu wizyty klienta, który został wcześniej poprzedzony zadatkiem a w przypadku niedogodności terminów Salon zwróci klientowi zadatek w kwocie jaką wpłacił w formie w jakiej został wpłacony.
- Klient przed zarezerwowaniem terminu na zabieg zobowiązany jest do wcześniejszej konsultacji osobistej, telefonicznej lub e-mailem ze specjalistą/salonem w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania zabiegu i kwalifikacji do jego wykonania.
- W przypadku ujawnienia przeciwwskazań do wykonania zabiegu podczas wizyty w gabinecie u klienta, który np. samoistnie dokonał rezerwacji terminu zabiegu (np. online) bez wcześniejszej konsultacji ze specjalistą Salon zastrzega sobie prawo do niewykonania zabiegu a kwota zadatku może zostać przeznaczona na poczet innego zabiegu w pierwszej kolejności u tego samego specjalisty, tego samego dnia o ile nie będzie ogólnych przeciwwskazań.
- Pierwszeństwo na termin wykonania zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§5 Płatność
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetycznej. Pełen cennik zabiegów znajduje się na stronie internetowej https://mosbeauty.pl.
- Cennik nie stanowi oferty handlowej w związku z tym ceny te mogą ulec zmianie.
- Po stronie klienta jest dopytanie o ew. ostateczną cenę zabiegu. Pracownik nie jest zobowiązany informować klienta o cenie zabiegu.
- W gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką na miejscu, płatność kartą płatniczą lub bonem podarunkowym.
- Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną poddane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę zabiegu nie przysługują żadne roszczenia ani zwrot różnicy w cenie.
- Rabaty i promocje nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
- Zadatek należy uiścić w postaci przelewu na numer konta bankowego, który udostępni recepcja Salonu. W tytule podając datę i godzinę zabiegu oraz dane osoby umówionej na zabieg.
§6 Zakup pakietów
- W gabinecie dostępne są pakiety płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby zabiegów w określonym czasie.
- Opłata za pakiet zabiegów jest zgodna z cennikiem przedstawionym na stronie gabinetu Mo’s Beauty Academy.
- Opłata za pakiet uiszczana jest w całości gotówką bądź kartą w dniu przeprowadzenia pierwszego zabiegu. W przypadku płatności przelewem należność musi zostać zaksięgowana na koncie gabinetu w dniu zabiegu.
- W przypadku, gdy zabieg z pakietu nie będzie mógł zostać zrealizowany z winy gabinetu,
a klient nie zostanie o tym fakcie poinformowany, gabinet zobowiązuje się do zaproponowania rekompensaty w postaci dodatkowego zabiegu. - W przypadku wystąpienia opóźnienia z winy gabinetu, czas przewidziany na zabieg zostaje wydłużony adekwatnie do opóźnienia.
- Jeżeli Klient nie stawi się na wizytę bez uprzedniego anulowania na minimum 48h przez umówioną wizytą, zabieg z pakietu przepada.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony termin, jeżeli klient wyraża chęć kontynuacji zabiegu w tym dniu, czas spóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg. W sytuacji dużego spóźnienia pracownik może odmówić wykonania zabiegu a zabieg uznaje się jako zrealizowany.
- W przypadku, gdy zabiegi z przyczyn niezależnych od klienta nie mogą zostać kontynuowane, klient może wskazać osobę trzecią, która będzie uprawniona do realizacji pozostałych zabiegów o ile osoba ta nie będzie miała przeciwwskazań do przeprowadzenia zabiegu.
- W przypadku problemów zdrowotnych, będących przeciwwskazaniem do przeprowadzenia zabiegu ujawnionych po zakupie pakietu zabiegów, pozostała kwota zostaje przeznaczona na poczet innych zabiegów u tego samego specjalisty.
- Decydując się na zabieg, klient wyraża zgodę na wykonanie stosownej dokumentacji związanej z zabiegiem, jak również na fotografowanie oraz sporządzenie pomiarów dla celów dokumentacji, z zastrzeżeniem, iż tożsamość klientki nie zostanie ujawniona.
- Zakupiony pakiet zabiegów nie podlega zwrotowi.
- Zakupiony pakiet zabiegów należy wykorzystać w terminie nie przekraczającym
12 miesięcy od dnia dokonania zakupu.
§7 Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne są ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon i jego pracownicy nie zapewniają opieki dzieciom.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie, o ile w gabinecie znajduje się wydzielone miejsce na ich pozostawienie lub inne rzeczy, jeśli przyjęto je wyraźnie na przechowanie. Salon nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie gabinetu.
§8 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów, w terminie do 5 dni od jego wykonania (aplikacja rzęs, manicure) lub niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych efektów zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w salonie w dowolnej formie (potwierdzenie płatności kartą/paragon itp.)
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w salonie lub za pośrednictwem e-maila, listu poleconego nadanego na adres salonu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni. W niektórych sytuacjach w celu pełnego rozpatrzenia reklamacji konieczna może być osobista wizyta w gabinecie na konsultacji kosmetologicznej, medycznej etc.
- W przypadku uznania reklamacji gabinet umożliwi klientowi skorzystanie z nieodpłatnego zabiegu korygującego/ naprawczego w przypadku braku takiej możliwości dokona zwrotu ceny zabiegu Klientowi. Gabinet może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
W sytuacji, gdy klient nie pojawi się w wyznaczanym terminie na zabiegu korygującym reklamację uznaję się za zamkniętą.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku nieprzestrzegania zaleceń po zabiegowych.
§9 Bony i karnety
- Salon prowadzi sprzedaż bonów i karnetów.
- Karnety uprawniają do odbycia określonej karnetem liczby takich samych zabiegów, w określonym na karnecie czasie.
- Bony są bonami kwotowymi na okaziciela, które mogą służyć jako środek płatniczy w salonie.
- Karnety i bony nie podlegają wymianie na gotówkę.
- W przypadku opłatności bonem nie wydaje się reszty. Kwotę pozostałą na bonie można wykorzystać na kolejne zakupy.
- Jeśli klient chce wykorzystać bon kwotowy do zakupu produktu lub usługi o wartości większej, niż kwota wskazana na bonie, różnicę w cenie może dopłacić gotówką lub kartą.
- Zabieg umówiony w ramach karnetu lub bonu, na którym klient nie pojawi się bez wcześniejszego odwołania rezerwacji, przepada i zostaje odliczony od liczby zabiegów na karnecie. Pozostałe zabiegi w ramach karnetu wciąż mogą zostać wykorzystane.
- Karnety i bony mogą zostać przekazane innej osobie.
- Punkty zabrane w programie lojalnościowym za zrealizowane wizyty wymienne sa na bony rabatowe na usługi w tej samej kategorii w której zostały przyznane.
§10 Standardy higieniczne
- Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji powierzchni oraz wytycznych na czas np. epidemii.
- Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.
- Po wejściu do salonu Klient ma obowiązek zdezynfekować ręce przy użyciu wskazanego preparatu.
- Klient ma obowiązek nosić w salonie maseczkę o ile nie przeszkadza to w wykonaniu zabiegu.
- Narzędzia używane w zabiegach są jednorazowe lub wielorazowe poddawane sterylizacji.
- Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie środki dopuszczone do stosowania w salonach beauty.
§11 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych klientów jest Salon.
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług).
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami danych osobowych będą podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Dane osobowe klienta mogą podlegać profilowaniu.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).